Plată

Magazinul www.alarmasupravegere.ro vă pune la dispoziţie trei moduri de plată. Alegeţi-l pe cel mai convenabil pentru dvs:

1. RAMBURS - Valoarea de achitat este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii de catre client si se achita in urma livrarii produselor de catre curieri, plata facandu-se catre curierul care efectueaza livrarea;

2. ORDIN DE PLATA - plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de S.C. UNIC SECURITY SRL , in urma confirmarii telefonice a comenzii;

Plata se face in contul de mai jos:
Nume firma: S.C. UNIC SECURITY SRL
Cont: RO80BTRL03301202J88541XX
Banca: BANCA TRANSILVANIA
CIF: RO23554315

3.PERSONAL, DE LA SEDIUL FIRMEI.

Produsele comandate se pot livra dupa confirmarea din partea bancii ca banii sunt in contul nostru (de obicei 1-3 zile). Conturile se verifica zilnic. Comanda se va anula automat de catre sistem in cazul in care plata facturii nu s-a confirmat dupa 5 zile de la efectuarea comenzii. In unele cazuri (de exemplu comenzi cu valoare mai mare de 5000 RON), pentru procesarea comenzii dvs. este necesara achitarea unui avans de cel putin 25% din valoarea comenzii.

In situatiile neprevazute si neplacute in care produsele platite nu mai pot fi livrate deoarece nu se mai afla in stoc (sau alte motive), va vom returna banii platiti in cel mai scurt timp posibil.

Dacă alegeţi această metodă de plată nu veţi mai plăti suma pentruRAMBURS, doar VALOAREA PRODUSELOR şi TRANSPORTUL. Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, în care aveţi trecut contul şi banca, sau telefonic. Originalul facturii şi chitanţa, după caz, le veţi primi în colet. Comanda va fi procesată dupa ce primim confirmarea plăţii  pe email sau fax. Pentru alte detalii asteptăm mailul dvs. pe contact@alarmasupraveghere.ro

Garanţia

Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru online sunt noi, în ambalajul original al producătorului si au o garantie de 2 ani.

În momentul livrării vă ataşăm factura fiscală şi certificatul de garanţie, după caz.

Condiţiile de garanţie sunt în conformitate cu Legea nr. 296 / 28.06.2004 privind Codul Consumului şi cu Legea nr. 449 / 12.11.2003 privind vAnzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect la adresa afişată pe site iîn acel moment, împreună cu accesoriile aferente, copie după factura fiscală şi certificatul de garanţie în original.  Trimiteţi produsele  printr-un curier rapid (orice curier rapid) cu plata în ambele sensuri (tur-retur) pe cheltuiala dvs. Trimiterile incomplete sau care au plata la destinatar vor fi refuzate la primire şi returnate clienţilor. Termenul maxim de soluţionare a garanţiilor este de 10% din perioada de garanţie a produselor.
Toate produsele cumparate trebuie verificate în ceea ce priveşte modelul cumparăt, integritatea şi aspectele estetice şi exterioare iîn momentul ridicării de la sediu şi/sau primirii prin curier, în cazul unor probleme sau defecte exterioare întocmindu-se un proces-verbal cu curierul care a adus produsul. Orice reclamaţie ulterioară în ceea ce priveste integritatea exterioară, aspectul, culoarea, modelul sau defecţiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garanţie şi/sau care se datorează unor forţe exterioare, de orice natură, nu va fi luată în cosiderare. Utilizarea necorespunzătoare a produselor atrage anularea garanţiei acestor produse. Prin garantia oferita de catre firma noastra se intelege repararea echipamentului pe perioada garantata, sau in cazul imposibilitatii inlaturarii defectiunii, schimbarea produsului cu unul similar, sau restituirea sumei platite la achizitionarea in cazul inexistentei produsului in stoc. Unitatea noastra are obligatia sa efectueze depanarea in perioada de garantie in cel mult 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei cumparatorului, conform Legii 449/2003(M), Art.9, O.G 21/92 (republicata). Garantia este pierduta in cazul in care beneficiarul sau alta persoana incearca repararea oricaror defecte aparute. De asemenea nu reparam produse care au fost instalate de catre persoane sau firme neautorizate. La returnarea produsului in garantie, trebuie sa se faca dovada instalarii echipamentelor de catre o persoana autorizata IGPR. In cazul in care sesizati ca produsul dvs. are probleme va rugam sa ne contactati. Produsul trebuie returnat in ambalajul original in care a fost livrat, cu instructiunile de folosire sau alte documente (fara acestea nu putem receptiona produsul). Va rugam sa pastrati manualul,certificatul intern si/sau international si ambalajul (fara acestea produsul nu va putea fi receptionat).

Pastrarea si ingrijirea produsului: Nu incercati sa desfaceti capacul sau carcasa produsului;nu expuneti produsul aproape de solventi,detergenti,adezivi,vopsea sau alte substante care ar putea cauza deteriorari,decolorari sau stricaciuni la carcasa,accesorii,ambalaj,etc; feriti produsele de magnetism puternic; evitati expunerea produsului la temperaturi mari.

Returnarea

Returul produselor se supune ordonanţei nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumparare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumparare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Renunţarea la cumparare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii: Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare. Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor (spre exemplificare demontarea carcasei unui aparat electronic, modificari ale unor setari, componente, montaje electronice, schimbari in circuitul electric, etc.). Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acestă clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distantă, aplicandu-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.130 din 2000, din care am extras: Art. 7. (1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta. Art. 8. "In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 15 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator". Art. 10. "Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: a) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant; b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; c) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"

Cum returnez

După ce vă încadraţi cerinţelor de returnare, puteţi face chiar dvs. returul produselor sau al produsului prin contact telefonic sau email. Produsele returnate vor fi ridicate de la curieri doar in urma instiintarii scrise, inainte de trimiterea efectiva a produsului.

 

 


Viziteaza magazinul Alarmasupraveghere.ro pe ShopMania